Harrasteryhmät | Hobby groups

Voimistelun voi aloittaa milloin vain!
Kaikki harrastetuntimme sopivat vasta-alkajille tai aiemmin jotain muuta lajia harrastaneille.
Syyskautemme 2024 starttaa syyskuussa. Mukaan voi tulla myös kesken kauden.

Lasten ja nuorten harrastetunnit syyskaudella 2024

Rytmisen voimistelun harrasteryhmä 1 Espoo (n. 7-12v)TO17:00-18:0012.9.-5.12.2024Karamalmens skolanElina Veräjänkorvahinta: 70€/syyskausi
Rytmisen voimistelun harrasteryhmä 2 Espoo (n. 13-16v)PE17:00-18:00Aloitus päivitetäänKaramzinin kouluElina Veräjänkorvahinta: 70€/syyskausi
Rytmistä voimistelua ja kehonhuoltoa Espoo (n. 17v eteenpäin)PE18:00-19:30Aloitus päivitetäänKaramzinin kouluElina Veräjänkorvahinta: 105€/syyskausi
Rytmisen voimistelun harrasteryhmä 3 Espoo (n. 7-12v)LA11:00-12:307.9.-7.12.2024Ruusutorpan koulu (2.krs)Elina VeräjänkorvaILMAINEN
Lasten jumpparyhmä (n. 2-4v) KamppiSU10:15- 11:001.9.-1.12.2024Kampin liikuntakeskusElisa Kayserhinta: 140€/syyskausi

+ jäsenmaksu 30 € kaudelle 2024-2025

Ryhmä toteutuu mikäli osallistujamäärä on vähintään 8.

Ruusutorpassa ei treenejä la 5.10.2024.

Harrasteryhmät ovat suunnattu voimistelusta kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Treeni sisältää muun muassa lämmittely-osuuden, venyttelyä, akrobatiaa sekä rytmisen voimistelun välineliikkeiden opettelua. Tunnit kehittävät kehonhallintaa, notkeutta ja liikkuvuutta, voimaa, tasapainoa, kestävyyttä ja koordinaatiota. Ryhmä sopii aloittelijoille sekä esimerkiksi aiemmin jotain voimistelulajia harrastaneille.

13-16 vuotialle on tällä kaudella lauantaisin tarjoilla mahdollisuus harrastaa voimistelua täysin ilmaiseksi. Kauden kulut korvaa Espoon kaupunki. Alle 21-vuotiaat osallistujat ovat myös vakuutettu kaupungin puolesta. Tämä on osa Espoon kaupungin kampanjaa tukea lasten ja nuorten liikuntaharrastuneisuutta.

Lasten jumpparyhmä on suunnattu 2-4v tytöille ja pojille. Ryhmässä lapset pääsevät kehittämään voimaa, koordinaatiota, ja liikkuvuutta leikin kautta. Tunti pidetään englannin kielellä. Vanhempi-lapsi-tunneilla lapsi pääsee osallistumaan esimerkiksi laskuvarjoleikkeihin, lauluihin, esteiden kiertämiseen ja moniin muihin opettavaisiin aktiviteetteihin leikkimielisessä ympäristössä muiden samanikäisten lasten kanssa. Tavoitteemme tällä tunnilla on antaa lapsellesi vahva perusymmärrys voimistelun vartaloasennoista ja taidoista.
Tarjoamme positiivisen ympäristön, jossa on paljon mahdollisuuksia harjoitteluun, kehittymiseen ja liikkumisesta nauttimiseen.
Lapset keräävät lisää itseluottamusta ja onnistumisia.

In the kid's play group little kids learn through play and get some basic skills, proprioception, will develop strenght, flexibility and coordination with emphasis on the joy of movement. Lesson will be structured but not rigid. Classes are held in English. Our parent and child sessions enable your young child to participate in activities such as parachute play, songs, obstacle courses, many other educational activities in a fun environment with other children of a similar age. Our goal for this class is to give your child a strong basic understanding of gymnastics body positions and skills.
We provide a positive environment with lots of opportunities to practice, develop and enjoy movement.
Children will build greater confidence and feeling of achievement.
The lessons will tale place in Kamppin Liikuntakeskus at 10.15 -11.00 from 8.9.2024 to 1.12.2024.
Teaching in english.

Ilmoittautuminen kaudelle 2024-2025 / Lasten ja nuorten harrasteryhmät

Ryhmä
Mikäli perheestänne on mukana useampi osallistuja kaudella 2024-2025, pyydämme valitsemaan seuraavan ruudun saadaksenne perhealennuksen.
Ilmoittautuminen on sitova ja voimassa puoli vuotta kerrallaan.